Der har været en generel fejl på mobilnetværket ved TDC.
Hvis du stadig oplever fejl med opkald, så prøv evt. at slå Flytilstand til, vent 10 sekunder, og slå det derefter fra igen på din mobil, da dette muligvis kan løse fejlen.
TDC's teknikere arbejder fortsat på at løse fejlen, hvis ovenstående ikke løser problemet.
Vi beklager de gener det kan medføre.
Vi informerer om et planlagt servicevindue den 27. oktober fra kl. 07:00 til 07:15, hvor vores firewalls vil blive genstartet.
Under genstarten vil al trafik blive afbrudt i mindre end 1 minut, formentlig i 10-20 sekunder.
Trafikken og VPN-forbindelser vil automatisk blive genoprettet efter genstarten.
Genstarten skyldes en sikkerhedsopdatingen fra leverandøren Fortigate.
Vi beklager eventuelle gener og takker for jeres forståelse.
Med venlig hilsen
Oliver Lundby
IT Løsningen
Planlagt patching af vores Linux webhotel servere
Risiko for nedetid:
[Lav] Vores webhotel miljø kører i redundant setup, og derfor ville vores nedetid være sat til lav. Du ville måske kunne mærke lidt længere loadtider i tidsrummet opdateringen finder sted.
Planlagt patching af vores Linux webhotel servere.
Driften af hjemmesider, kan i 1-2 minutter blive afbrudt i opdateringsprocessen.
Kære bruger
Man kan i øjeblikket opleve store udfordringer med telefoni internt i One-Connect.
Vi er opmærksomme på dette og arbejder på højtryk på at finde en løsning på problemet.
Ny status: Senest 14.30
Vi beklager de gener det kan medføre.
Opdatering:
Vi har nu identificeret problemet og vores systemer er på vej op igen.
Nogen vil desværre fortsat opleve sporadiske udfald. Vi fortsætter med at overvåge systemerne nøje.
Næste status ca. kl: 15:30
Vi beklager de gener det kan have medført.
Planlagt flytning af kunder til nye serveremiljøer. Afbrydelser på hjemmeside og mailservice kan forkomme hos nogle kunder. Du bliver kontaktet af vores supportere, når dine services bliver flyttet.
Vi beklager de sene, som det kan medfølge.
Planlagt vedligeholdelse. Vi vil give opdateringer efter behov.
Serveren bliver genstartet i forbindelse med vedligeholdelse af serveren.
Kære bruger
TDC har i dag udskiftet deres telefonsvarer. Hvis man benytter denne og ikke telefonsvareren i One-Connect, skal man indstille ny pinkode og indspille ny velkomsthilsen. Brugere bliver automatisk vejledt første gang de ringer til telefonsvareren. Gamle beskeder kan aflyttes i 30 dage hvorefter de bliver slettet